1.10.2015

project challenge for this year

New year and I would like to make some changes in my life. Love new years. Always a good start.
I would like to learn some new things like:

az új évben szeretnék néhány új dolgot, meglátjuk mit hoz a jövő! szeretem az új évet, remélem a kitartásomon is tudok változtatni :) szeretnék néhány új dolgot megtanulni, belevágni ezekbe:

1. Felting - really love this and this. Can't wait to start this project.  | mindenképp szeretném elkezdeni, oda vagyok azért a kis pandáért, hjaj remélem a lelkesedés továbbis tart.

2. wrap necklace - awwwwwwwww it is so cute! and really simple - need to try it! | annyira szuper ez a nyaklánc, miért is ne próbálnám meg, hátha ;) egyszerű, kölcséghatékony, nekem való

3. digital project life. it works for me. I have the Midnight edition by Paislee Press and love it! It works since 2013. This was our first year. And I have a complett album in 12x12. LOVE it! Now I am working on the 2014 and can't wait to start the newest one! | Digitálisan fogom ismét megörökíteni az egész évünket, 12x12-es albumban, ez tökéletesen működik számomra. Ez a fajta dokumentálás vált be leginkább nekem. Természetesen készülnek majd reményeim szerint hagyományos albumok is, de hagyományosan képtelen vagyok a PL-re :D 

4. making a sharf. Yes! totally in love with this project!! | egy sálat készíteni! igen, imádom ezt és remélem lesz erőm hozzá!

5. making more digital scrapbook layouts!

6. letters to my children. I saw this project in so many places and really don't know how can I make it, because I am not the woman of the words but def. want to make it for my 2 daughters! Ah this is the hardest for me! | levél a lányaimnak. annyi helyen láttam már, és igazán szeretném elkezdeni, de nagyon nehéz, köztudottan nem vagyok a szavak embere, legalábbis írásban, de ez a project az, amit a leginkább szeretnék! Kell, hogy sikerüljön!! 

I think that's it! And you? What is your goals for 2015? Are you with me?

És nektek? Van valami célkitűzésetek az idei évre? hogy tetszik az én titkos listám? 

1 megjegyzés:

Ányi írta...

Hú, Dia, elég konkrét vagy! 1.2.4.-re különösen kiváncsi vagyok, majd mutasd ám!
Én idén több hagyományos scrap-albumot szeretnék csinálni, ennyi :)