4.21.2012

never let me go | new way


this pages was inspired with the new TVD episode! I am infected, and I can't quit of it ..... 

this page is all about - LOVE, SOFTNESS, FREEDOM and EVERLASTING!


igen, engem is elért a végzet, nem gondoltam volna, hogy valaha is függő leszek, de igen! engem is elért
a TVD láz. már nem is küzdök ellene....

ez az oldalam minden, a - SZERELEMRŐL, PUHASÁGRÓL, SZAVADSÁGRÓL ÉS AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGRÓL!


credits:

Anna Aspnes
ArtPlay Palette Authentic;
PotPourri Paperie No. 2;
Dido Designs
shine notionSet - coming next week;) to oscraps;)

here is my inspiration:

1 megjegyzés:

Janka írta...

Na, akkor most már biztos, hogy egyről beszélünk: Vampire Diariesról :) Én is nagy fan vagyok!!! Kizárólag angolul!!! Ha magyarul nézed, hagyj fel vele, és nézd angolul, mert a főszereplők hangját olyan rémesen szinkronizálják, hogy totál eltorzítja a karaktert! Damon hanja pedig isteni eredetiben - gyönyörű hangszín, és az az irónia ki se jön a magyarban!!! Komolyan, próbáld meg!

Az oldalad meg szuper! Klassz a hajtott papír.