2.14.2012

freebie time

would you like to have this kit for free? 
you don't need to make more just sign up for the newsletter!
if you are a subscriber you'll have always the best news, inspirations and freebies!
I'll send you the kit for free in the newsletter;)
you'll have always extra coupons for my shop!
hurry up!

szeretnétek ezt a készletet megkapni?
nincs más dolgotok, mint feliratkozni a hírlevélre, és mindig megkapjátok a legfrissebb
híreket, inspirációkat illetve ingyenes dolgokat!
mindig küldök extra kupont a boltomba :)
siessetek, ne hagyjátok ki :)


Subscribe to Dido Designs mailing list

* indicates required

7 megjegyzés:

Ági írta...

Feliratkoztam :) Köszi!

Névtelen írta...

Én is én is :)))

Eszter(beszteri) írta...

hát ez valami gyönyörű, Dia!!!!!!

kreatívhit írta...

Nos amit meg kell tenni azt meg kell tenni:))

Margó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Margó írta...

Kicsit értelmetlen volt, amit írtam, így ismét nekifutok:-)
Amikor idekeveredtem a scrapbook világába, Esztinél láttam meg ezt a kis sárga tulipánod, ami akkor örökre belém vésődött! Magamban azóta is őrzöm! Sok sikert kívánok az új "boltodhoz"!
... és persze, feliratkoztam én is.

Scrapcoco írta...

Thank you so much for this fabulous freebie !