11.03.2011

FREEBIE TIME!! Merry&Bright mini kit, Calendar clusters and a new pack of templates

Hi for you!!

and happy scrapping! Today I have a surprice for you - please welcome the new Merry&Bright mini kit for FREE!!
and for DSD I have a new pack of CALENDAR CLUSTERS!!
12 ( x2 ) ready to use overlays using my prew kits. Each overlays comes out with and without months!! They are realy easy to use!
and the last is a new pack of unique templates!!

Sziasztok!!

ma ismét hoztam Nektek pár dolgot, többek között egy ingyenes mini készletet is, valamint naptár elemeket, amik igazán egyszerűen használhatók, és különlegesek! még nem késő karácsonyi ajándékként készíteni egyet :-)


so here are they:

 





and a freebie for you!!

Merry&Bright mini kit

The free mini kit includes:

18 elements
4 papers

don't forget to visit my shop here and look after more goddies!!

if you like my freebie please leave me a comment so I'll know you want more ;)

have a wonderful day!!

ha tetszik a mini készlet, hagyj egy kommentet és tudni fogom, hogy máskor is hozhatok ;)
szép napot!

7 megjegyzés:

szrjudit írta...

Nagyon szép és különleges cuccok, mint mindig,a freebie-t köszi, én vittem :)

Janka írta...

köszi, én vittem. a FB-on láttam meg :) olyan kis cuki!

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm a freebie-t!

Margó írta...

Köszönöm, vittem a freebie-t és örömmel fogom bontogatni (is):-))

Secima írta...

Megint nagyon szép dolgokat készítettél. :) Köszi a freebie-t. :)

Névtelen írta...

Fantasztikus mint mindig! Vittem és nagyon köszönöm!!!! :)

ziti írta...

köszönöm, már készítettem is vele egy oldalt, itt megtekinthető: http://scrapvilag.blogspot.com/2011/11/kiskiralylanyom.html

nagyon tetszik!!! :)