9.10.2011

a piece of {art} | digital

 
soha nem varrtam még ennyit, mint ezen az oldalon :-) ez most nagyon-nagyon tetszik, annyira, hogy ez lesz a mintája a karácsonyra szánt párnának! ha gondoljátok, megmutatom, hogy honnan szoktam őket rendelni! aki szeretné, tegye fel a kezét!!
I never stitched so many like in this page :-)
This is my little angel!

az oldal a legújabb technikai kihívásra készült, gyere velünk játszani ide!

Credits: Anna Aspness goddies and Paislee Press wordart!

have a wonderful weekend!!

3 megjegyzés:

evadraga írta...

Te már ennyire előre gondolsz Dia! :-) Nagyon szép az oldal, szokásosan könnyed, légies...csak ismétlem magam, de Te mindíg tudsz újabb szépséget hozni!
Érdekel, hogy honnan rendeled. :-)

ziti írta...

bár már 2 hónapja kitaláltam a karácsonyi ajándékot - igaz a megvalósítás még folyamatban van - de engem is érdekelne...
remélem látod, milyen magasra nyújtom a kezem ;)

Ilus írta...

Szépséges lett ez az oldalad is...mint mindig :)
A párnás dlog engem is érdekelne :)