6.07.2011

Vote about Scrapbook Monday!

Hi for all!!

I think you see I don't made any Scrapbook Monday video tutorial! I am not sure if I need to make more! I don't have any comments to SM threads and I don't know if you love it or not! You can vote - if you want to see more or not! Please just one click on the side and that's it! Thanks for any of your comments and votes!!
PS: I would like to read about what do you think!! Really want!! Just tell me something about what would you like to see or what can I make other etc...... thanks so much!!

Gondolom, észrevettétek, hogy nem készítettem mostanában videót. Egyelőre nem látom értelmét az egésznek, semmiféle visszajelzést nem kapok, így egyelőre úgy döntöttem, feladom! Szavazhattok, ha van időtök és egy cseppnyi kedvetek itt oldalt jobbra, hogy szeretnétek-e egyáltalán látni még videót vagy sem.
Szívesen venném, ha segítenétek, hogy mit látnátok szívesen, milyen formában, bármit, amit segíthet, kommunikáljunk. Egyelőre hajlok a nem felé, hiszen úgy látom nem hasznos a számotokra.
Köszönöm, hogy megtiszteltél figyelmeddel!

6 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

na, ezt nem értem. szavaztam, de nem történt semmi... :(
amúgy természetesen a válaszom: IGEEEEEN! :)

Antoaneta írta...

I want your videos, I love to see how you are creating LO, like your style a lot!

altalena írta...

Én mindig végignéztem... olyan jó és érdekes látni, hogy hogyan készül el egy oldalad! Szerintem sokat lehet belőle tanulni.

Szívesen látnék egy olyan videót, ahol megmutatnád, hogy hogyan készítsünk ilyen jó kis ff fotót! Mindig megcsodálom a képeidet!

Ja és arról is, hogy hogyan válasszunk fotót egy készlethez vagy színvilághoz! Arra gondolok, hogy láttam már olyan oldalt, ahol a fotó túl sok részletet mutatott, és így elveszett a lényeg... erre fel lehet hívni a figyelmet! Vagy hogy nem illet a fotón lévő színek a készlethez, pedig meg lehet változtatni! :)

Annamari írta...

Én is szívesen látnék még több videót Tőled! :) Az eddigieket is nagyon szerettem, sokat tanultam belőlük!

Én esetleg olyat látnék még szívesen, ami alatt nem zene szól, hanem Te magyarázod, hogy mit, miért csinálsz! :) Úgy hogy közben a PS menü teljes egészében látszódjon (én eddig nem teljesen láttam, hogy mikor hova kattintasz).
Szóval, egy kicsit szájbarágósabb videó is jöhet! :)) Persze, csak ha ez kivitelezhető!

Szép napot!

Minyu írta...

Naja, én csak gyönyörködtem és nem kommenteltem (pirulós szmájli) úgyhogy jöhet még videó. Nekem az eddigiek is tetszettek!

ziti írta...

én is hasonlóképp vagyok, mint az előttem szóló: tátott szájjal néztem a videókat. mind szuper!
igen, talán jobb lenne, ha lehetne látni a PS menüjét kicsit jobban. bár sokszor sejtem, hogy mikor mit csinálsz, de vannak homályos részek... :/