1.12.2011

Kép egymásnak!! end of the first game! :)

kivik vagytok már???????????? 

nem is rossz, hogy így vezénylem le, így már előbb láthatom én az oldalam!! ami hát hogyis mondjam!! egyszerűen mennyei!! nemkülönben a Tietek!! Lányok nagyon jók lettek, tök jó, hogy ismét játszunk!!

here are the quick rules:
we had an random order - 
I made a page to Judit. Beszteri made a page for me. Mörjike made for Beszteri etc....
This is a really funny and great game I hope you will play with us next time!!

Akkor jöhetnek az oldalak?

elsőként engedjétek meg, hogy feltöltsem Juditnak készült oldalam!!

Kedves Judit fogadd nagyon-nagyon sok szeretettel!!

so here is my page for Judit!! Judit I hope you like it!! 


és akkor a többiek:

Eszter oldala Nekem :) 
Nagyon -nagyon köszönöm ezt a csodás alkotást Eszter!! eszméletlen dönörűűűűűűűű lett!!
nem is találtam szavakat, mikor először megláttam!! 

so here is Beszteri's lo for me :)
thanks soooooooo much girl!! I am in love with your page!! thanks for the RAK!!!!

Krysty oldala Ányinak!

Krysty's RAK for Ányi!


Pertinének Ányitól:

Ányi's RAK for Pertine:


Hékásnak Dortól:

Dor's RAK for Hékás:


Ágiczának Hékástól:

Rak for Ágicza from Hékás:



Judittól Krystynek:

Rak for Krysty from Judit:


Mörjikének Ágiczától:

Rak for Mörjike from Ágicza:

Mörjikétől Beszterinek:

Rak for Beszteri from Mörjike:


Pertinétől Dornak:

Rak for Dor from Pertine:


nagyon élveztem a játékot személy szerint, van kedvetek játszani egy következőt?

would you like to play with us?

15 megjegyzés:

Christelle írta...

Your style is always AMAZING and ELEGANT !!!
Beautiful pages !

Mörjike írta...

Én vártam már nagyon. :) Ágica köszönöm a kispasis oldalt! :))))
Nem tudom hogy lehet innen lementeni a képet.. gondoltam blogolok arról is amit kaptam, de inkább idevezénylem a nézőközönséget. :DD

Fantasztikus oldalak születtek! Wow!!! Ha lesz még ilyen én jövök Dia!

hékás írta...

Wow, de szuper!!!! Kiváló oldalak készültek, imádom az enyémet és mindenki másét! Köszönöm a játékot, nagyon élveztem.

ANJA írta...

These are wonderful pages!
And your RAK for Judit is amazing Diana! It's like said before! Your way of scrapping is so gorgeous and so unique! Love it! :-)

Pertine írta...

:) Hű-hűű-hűűű! Egyszerűen csodaszépek lettek az oldalak, itt ámulok-bámulok...

Köszi Ányi, köszi Didó!

made by darinka írta...

wowowowowwooowwww! Lányok fantasztikus oldalak születtek! Nem győzök gyönyörködni! Hékás, nagyon nagyon nagyon köszönöm az oldalt! CSÚCS LETT NAGYON!:)))))

Dia én benne vagyok;)

do írta...

Micsoda fantasztikus oldalak! Hú, de jó erre bekapcsolni a gépet! Köszi Pertine! Gyönyörű lett, nagyon tetszik!!!

szrjudit írta...

Didóóóóóóóó, ez álomszép, nagyon-nagyon köszönöm, fantasztikus lett, átküldöd nekem nagyban? Lányok, igazán gyönyörűek az oldalak, megyek is blogolni, és várom Krysty-t.... :D :D :D

Janka írta...

gyönyörű oldalak! mindenki kitett magáért! amit te készítettél Juditnak, az pedig mesés! az a finom lila Petra vöri hajával mennyei!

treza írta...

Húúú, itt ámulok vacsikészítés közben/helyett; gyönyörűszép oldalakat alkottatok, gratulálok Mindenkinek!

Krysty írta...

Gyönyörűek az oldalak!!! Kööööööszi Judit és Didó neked a játékot köszi!!!!

Réka Bujdosó írta...

WÁÁÁÚÚÚ! GYÖNYÖRŰEK!!! Nekem az Eszter alkotása a kedvencem!!! Egyszerűen fantasztikus! Nagyon motiváló.

Ányi írta...

nagyon klassz oldalak születtek, jó látni az ismerős arcokat más körítéssel. Ha lesz még ilyen játék, jövök :) Köszi a szervezést!

kreatívhit írta...

Annyira szuper oldalak készülnek. Valósan kiérződik a kepékből hogy szeretettel örömmel készültek.

Sziszi írta...

Nagyon szép oldalak lettek! Most tudtam meg hogy itt nálad folytatódik ez a Kép egymásnak játék. Szeretnék majd jönni a következőre, köszönettel: Sziszi