3.28.2009

megkérdőjeleződik....

5 megjegyzés:

kisvirág írta...

Sajnálom, hogy csalódott vagy! Remélem, holnap ismét szebbnek látsz majd mindent!!!

JuditAu írta...

Szia! Teljesen véletlenül keveredtem ide, de nagyon-nagyon tetszenek a munkáid! :) Ez hobbi, vagy pénzért csinálod?
Régóta szeretnék egy egyedi ausztrálos kinézetet a blogomnak, és ezek a minimal megoldásaid nagyon bejönnek... Van javaslatod, hogy honnan tudok ilyesmit vadászni magamnak?
Köszi előre is, szép napot, remélem a csalódottságod hamar elmúlik! :)
Minden jót!

millu írta...

Mi ez a csalódottság?Hol írsz erről?Mi kérdőjeleződik meg?Le vagyok maradva,mostanában nem tudtam gépezni,padlót fogtam kicsit lelkileg.

Linsey írta...

Nem értek én sem semmit...
Semmiképp sem jó már a cím sem, s mintha tegnap még több iromány is lett volna.
Nem tudom mi a csalódás oka, de hidd el ki fogsz mászni hamar abból a gödörből! Ontod magadból az oldalakat, egyre többet és többet érsz el nemzetközi szinten is. Próbálj ezekre a pozitív dolgokra összepontosítani!:) Szebb napot és jobb kedvet!:-*****

NONNA írta...

Amikor minden hír rossz, és az ég teljesen szürke, és az összes CSOKI elfogyott, az egyetlen vigasztaló gondolat, hogy van egy olyan LEÁNYOM, mint TE!