1.10.2009

Tagged - kipécéztek

igen, ismét kipécéződtem. tekintettel arra, hogy az előző ilyen jellegű játékot anyanyelvemen írtam, így ismét bevállaltam:) nomeg nem szeretném megsérteni nemzetközi barátaimat:) íme ismét egy lista, bár egy kicsit máshogy, mint előzőleg!

I was tagged by the sweety Angela, I'm supposed to write 6 interesting things about myself and then tag 5 more people....

1. sosem eszem halat / I never eat fish
2. imádok utazni / I like to travel
3. az idén talán megépül álmaink háza / In this year we would like to build our dreamhouse
4. imádom a nyarat / I love the summer
5. a vörösbort szeretem / I like the redwine
6. az idén szállhat felénk a gólya;) / In this year we waiting for a crane;)

a kiszemeltjeim pedig / and I'm tagging....

1. Kuznyec
2. Amanda
3. Shen
4. Betsie
5. Aagje

HUGS!!;)

1 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

Köszi a kipécézést, még csak most jutottam el ide. :(
Fogok reagálni, amint lesz egy kis időm levegőt venni. ;)
A 6. pontnak szurkolok!!!