1.19.2009

Lily design - CT member

ez az utolsó... megígértem:) magamnak. nem, mintha nem élvezném, de elég lesz:) sokan kérdeztétek, hogy bírom, azt hiszem, már írtam, IMÁDOM csinálni. abszolút nem teher, bár mégis az, de édes:) - erről jut eszembe a méz:) ma derült ki, mellesleg arra is allergiás vagyok:(

hű de soxor el akartam már mondani, hogy semmivel sem lettem más ember, mint aki eddig voltam, sőt, sokkal jobban értékelem a dolgokat. annyi a hátránya, hogy baromira nem marad időm "másokra", a kommentelésekre, de szeretném, ha tudnátok, hogy mindenkinél "ott" vagyok, és az olvasás mindig fontos volt számomra! sajna így nehéz, mert mindenkinek írnék sok-sok szépet, de ami késik, nem múlik.... csak szerettem volna, hogy tudjátok!

uff, szóltam:)

szóval:


Lily Design

this is my new blinkie! I say now this is the last:) never say never:)

hugs

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

I don't understand a word of it but I think I have to say: congrats!!! Your getting busy with al those CT's!!!

Kata írta...

Köszönöm, megtisztelsz vele! :-)Nagyon tetszenek a műveid és a blogdizájn is tuti. (ettől én igen messze vagyok még)
Gratulálok az új tagsághoz, láttam ám már reggel a blogján. :-))

millu írta...

Ezt végkép irigylem,de minden egyes tagságodat igazából.Már tegnap láttam a nevedet a blogján,csak vártam,mikor teszed publikussá.Gratulálok.
Nekem még a saját kis képeim mellett is alig marad időm másokhoz kommentezni,holott nekem is nagyon jó érzés,nemhogy ennyi tagság és plussz feladat mellett.Akkor még hol van a lényeg,a család és a saját munka.

kisvirág írta...

Gratulálok Didó! Csöndben, de rendszeresen figyelem én is, milyen szépségeket készítesz! Abszolút profi vagy!

Kuznyec írta...

Gratulálok, barátném! Újabb szuper helyre kerültél be! Úgy látom, Téged már senki sem állíthat meg! :-)

Ancsika írta...

Gratulálok! Annyira irígy vagyok :)

szrjudit írta...

Fú, Didó, pont a napokba néztem, hogy a CT felhívásra hány bejegyzést írtak, hát nem semmi, neked sikerült!!! Persze igazából nem is csodálkozom ezen, annyira jó vagy, de tényleg!!! További sok sikert! ÉS én is irigykedem ám ;) :D

Jucus írta...

Én is gratu! Igazán megérdemled!

Hámos Beáta (betsie) írta...

Szuper! Ez már tényleg a csúcs! GRATULÁLOK!