10.19.2008

kreatív próbatétel - challenge

mielőtt árulkodnék szeretnék mutatni egy oldalt. szeretem. mindig azt hittem, nem fogok nagy és feltűnő virágokat, kiegészítőket használni. aztán jött Paislee Press. ugye nem kell mondanom.... beleszerettem a virágba.... majd jött egy kihívás. szeretem Őket/őket. tudtam a virágnak helye van. megtaláltam, ez az, ezt kell odarakjam. mit is szimbolizálhatna mást, mint az ŐSZT! szeretem azt is. a színei.... scrappereknek nem is kell jobb évszak... lehet tobzódni a színekben, sárga, zöld, barna. (már ugye, aki drága hátterekre költ:-)))))))))))))))
aztán bekerültem. a legjobb 5 közé.

there is a challenge in my favourite hungarian scrap site: www.scrapbookozzvelunk.blogspot.com
i'm in a best 5 scrappers.


Kellékek:

Paislee Press + Angela Powers - Tales from the Manor;
Paislee Press - philosophie;
Pailee Press - Ecologie;
Staple its! - Pattie Knox;
Distressed ToolSet No. 3 BrushSet;
Feistuff - differentstrokes freebie;
Budahazi Brigitta - klasszikus idezetek 3.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

This page is beautiful !
Congratulations for the challenge !

Hámos Beáta (betsie) írta...

Én is eláruljak valamit?? Imádom ezt az oldaladat (is)!! :D

Unknown írta...

I put a translator on my blog in English!
(I have not found in Hungarian ...)
I forgot in the post above ... beautiful banner !!!!

Unknown írta...

I need your mail to send you the htlm code.

Therese írta...

Hi Diana,

Are you a "mindreader"...I had an awful weekend - my brothers father-in-law and our friend has passed away in a horrible accident...so I am not scrapping so much...but I will... soon. THANK YOU so very much for asking/hugs from Therese

Linsey írta...

Nagyon szép lett, méltán lett döntős!:)