9.18.2008

szép nap

ma nagyon szép napom volt, és még lesz is:-) először is tudni kell, hogy az én pici nagylányom holnap megy utoljára bölcsibe. hüp-hüp, hétfőtől ovi. hihetetlen, el sem tudom még hinni! kicsit azért sajnálom, szuper hely volt, szuper csajokkal, gyerkőcökkel. nekik készítettem egy hagyományos albumot, a már meglévő digi oldalaim lettek előhivatva, és egy kicsit feldíszítve. szóval a mai napom, munka mellett scrappeléssel telt.
aztán kaptam egy gyönyörűséges lapot, klubtársam, Kuznyec lepett meg vele, nagyon-nagyon örültem neki. nektek is megmutatom:


ja és még egy örömteli dolog, az utolsó két oldalam annyi hozzászólást kap a külföldi galériákban, amennyit eddig még soha sem. mintha érezték volna ők is, amit érzek.... de ezekre most nagy-nagy szükségem volt....

úgy látszik, ma is úgy fejezem be, ahogy tegnap, de ez most kell:

1 megjegyzés:

millu írta...

Boldog Névnapot Kívánok.Nagyon szép lapot kaptál.
Az én kisfiam még januárig bölis lesz,borzasztó gyorsan megy az idő.Megint új környezet,más gyerekek,arany pici szivük,mire megszokják megint.