9.26.2008

sidebar challenge - hodge podge

ezen a héten a HODGE PODGE blogján Paislee Press volt a házigazda. gondoltam veszteni nem vesztek semmit.... először semmi ötlet nem jött, nekiültem, kitöröltem, és tegnap este megvilágosodtam.... ez lett belőle:


Kellékek:
Paislee Press + Vicki Stegall - Big Easy;
Staple its! - Pattie Knox;
NLD Indian Summer;
Pailee Press Ecologie;
Paislee Press + Amanda Taylor Bside;
weedandwildflower-loving you kit.


hosszú idő óta nem használtam hátteret. főleg nem ilyen sötétet. lehet már erre volt szükségem:-)
további szép napot, pusszancs:-)

3 megjegyzés:

Therese írta...

Gorgeous page!

Hámos Beáta (betsie) írta...

Én is mindig kacérkodom a fekete háttérrel, de digiben még nem sikerült semmi maradandót alkotnom vele. A Tiéd nagyon tetszik! És tetszik, hogy 'megvilágosodtál'. hehe.

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Szuper! :)