9.14.2008

hello 30

már több hete nézegetem a hodge podge oldalát.
szemezek vele, gyűjtöm az inspirációkat róla, és barátkozom a gondolattal, hogy részt vegyek bennük.
valahogy mindig olyan érzésem van, hogy mit keresnék én ott.... ezek a lányok között, biztos csak néznek, hogy na megint egy friss hús.... de ma szedtem a bátorságot.
pont kapóra jött az első címlehetőség.
hello 30.
hűha már nincs is messze. 3 hónap és nekem annyi:-)
úgy is mondhatnám XXX.
aláírás helyett is jó lenne:-)
íme az én oldalam:


Kellékek:
Paislee Press - Mailing label 4 frames;

SP Bounce collection;
papírok - minimalscrap Didó (hamarosan érkezik:-));
Distressed ToolSet No. 7. Brush set; a többi freebie mindenfelől:-)

nagyon-nagyon szép vasárnapot Mindenkinek!


4 megjegyzés:

millu írta...

Szerintem nagyon jó lett.Már nagyon várom a következő készletet.Még nem mondom,hogy Boldog Szülinapot,még van addig egy kis időd.:DHú,nekem már rég volt.

Kata írta...

Épp az előbb nézegettem a Digital Designers galériát és egyből kiszúrtam, hogy csak a Tied lehet :-). Szép lett nagyon, a megszokott légiességgel és tisztasággal. Az új készlet pedig izgalmasnak ígérkezik.

Kata írta...

Designer Digital-ra gondoltam :-)

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Szuper lett!! Furcsa azt olvasni, hogy (legalábbis úgy tűnik) nincs önbizalmad?! Szerintem te vagy az egyik legstílusosabb scrapper kis hazánkban!!! Neked nincs önbizalmad??? Hisz kivétel nélkül csodálatos oldalakat készítesz! Örülök, hogy végül belevágtál!! :)