8.06.2008

kreatív blogger - vándordíj





Ismét nagy meglepetésemre olyan emberektől kaptam ezt a díjat, akiket nagyon-nagyra tartok, így ez még sokkal értékesebb annál.






Két bloggoló is megtisztel ezzel a címmel, az egyik Gigi, a következőket írta:

"Mind az öt díjazottat külön-külön saját, azonnal felismerhető stílussal rendelkező, rendkívül kreatív scrapbookosnak, ügyes kezű alkotónak és kreatívan blogoló személynek tartok. Szeretem a munkáikat, örülök, ha új dolgokat láthatok és olvashatok blogjaikon. Örömmel adom számukra a Kreatív Blogger díjat."

a másik pedig Hana :
NAAAGY kedvencem - "minimál" gyönyörűség, minden oldala szerelem első látásra!! :-) Azt hiszem, ezzel mindet elmondtam!!! Szinte tökéletes ellentéte Betsie zsúfolt oldalainak :D Az ember tátja a száját, és "minimálisan" elolvad ;D

Komolyan, ezek a szavak. Ezért érdemes alkotni, küszködni! Köszönöm Lányok!!!!

EZ a díj a következőről szól:

A szabályok szerint:

- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek


Az én díjjazottjaim pedig a következők:

Kuznyec. Klubtárs. Remek Vele együtt dolgozni, kreatív, remek ember. Remélem még sok-sok szép dolgot fogunk együtt készíteni.

Gabci242. Mostanában az Ő oldalain tátom a szám. Tökéletes képek, megvalósítás. Imádom őket!

Rainbow. Már a kezdetek óta tetszenek az oldalai. Imádom, hogy saját dolgokat készít, nagyon sokat segítettek már a Gimpes leírásai. Egyszerűen bírom Őt:-)

Betsie.
Szöges ellentéte az én oldalaimnak. Ettől csodás! Hagyományosban, digiben, mindenben remekel. Mindig is lenyűgözött.

Csuti. Bírom a lendületét, kitartását, kreatívitását. Irigylem a sok erejét! Egyszerűen szuper!

Hű hát nem egyszerű. Igaz, a díj már körbe-körbe jár, de én így gondolom:-)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát hallod, egy jó percig nagyon nem találtam szavakat, mikor megláttam, hogy jelöltél. Két okból sem :)
először azért mert amikor Scrappalni kezdtem ( nem.. már jóval előtte ) belebotlottam néhányszor az oldalaidba és totál oda voltam, hogy jahj de szépek, hogy na ezt valaki olyna csinálta aki zsigerből zseniális, én meg tanulhatom a dolgokat életem végéig és akkor sem fogok tudni még hasonlókat sem kreálni... Mióta scrappelek azóta rengeteg dolgot tanultam, szinte az első feltöltött oldalamnál ajánlotta valaki hogy nézzek körül a munkáid között és csak akkor tudatosult, hogy hát a te munkáid azok amiket én már olyna régen szeretek. Így aztán tényleg borzalmasan de nagyon nagyon nagyon őszintén meghatott ez a díj. Úgyhogy először emiatt állt el a szavam :)
Aztán eszembe jutott hogy találkoztam én már ezzel a dijjal, de akkor olyanok ajándékozták körülöttem, és olyanoknak amiben én nem éreztem a kreativitást.Pontosabban, nem azt láttam hogy kreativitásra adódna, sokkal inkább baráti alapon. Úgyhogy akkor és ott kijelentettem, hogy köszönöm nem kérem, ezt hosszú és kellőképpen undok postban meg is írtam :)És az igazat megvallva nem is szoktam blogjátszani...
De most szinte a szívem szakad meg, hogy ezt én már előtted kijelentettem, mert erre a dijra szörnyű büszke vagyok, és az az igazság ha jelölnék, akkor tuti benne lennél az 5ben :)Úgyhogy köszönöm szépen még egyszer :)
puszi gabci

csuti írta...

Gratulálok Neked a díjhoz, és én is nagyon szépen köszönöm. Nagyon örülök neki, lett egy szép napom!

Kata írta...

Nagyon-nagyon örülök, igazán jól esett. Külön értékes számomra, hogy Tőled kapom, nagy csodálója vagyok az oldalaidnak. Köszönöm és Neked is gratulálok a díjhoz.

Mesi írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjazást, és kicsit megkésve, de szeretettel gratulálok Neked is!