8.13.2008

új távlatok nyílnak....

hm.... nem is tudom. Gondolkodtam, hogy nem kéne-e valamilyen új irányokat nyitnom. De igen, határozottan igen, a régivel karöltve. Így jöttek a fehér hátterek. Tegnap eltévedtem Veralim Design oldalai felé. Hát mit is mondjak. Beléjük szerettem. Ecsetek, ecsetek és még több ecsetek. Jóóóóóóók. Kerekedett is egy furcsa oldal belőle, meg mégegy, amit csak később mutatok meg. Hát nem tudom. Még nekem is szoknom kell, de ez most ilyen lett:

RodoszRózsa


Kellékek: Veralim Design - little magic 3;
Distressed ToolSet No. 3 BrushSet.
we are storystellers - sugar britches kit;
wordart - Kuznyec.

4 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nekem nagyon tetszik ez a stílus is. Ez is nagyon Didós! :)

millu írta...

Szerintem teljesen illik hozzád ez a stílus,nekem is nagyon bejön,hangulatos,szép oldal lett.(na ezt tuti nem tudom lenyúlni:D)

Kata írta...

Szerintem is abszolút passzol az eddigiekhez, nagyon tetszik, érdekesen különleges oldal.

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Szerintem is megmaradt nagyon Didósnak!!! Nekem kifejezetten tetszik!!! :)