7.29.2008

Alkotó blogoló vándordíj

Hozzám érkezett, nagy meglepetésemre a nyaralás után várt engem:-) Betsie küldte nekem, annyira jól esett...:-)



"Didó fantasztikus scrapbook oldalakat készít a minimál jegyében. Csodálom alkotásait. A Scrapbookozz velünk első kihívásának ő lett a győztese. Remélem, hogy általa sokan megismerkednek a scrapbooking minimalista stílusával."

A díjat Zsuzsi indította útjára a következő feltételekkel:

A feltételek igen egyszerűek. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.
1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :)

Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múik.

Aztán aki úgy érzi, büszke a díjra, kiteheti az oldalsávba :)

A díjazottjaim pedig: Hana és Mesi.
Egyszerűen oda vagyok a hagyományos oldalaikért. Valószínűleg azért, mert én sosem leszek képes ilyen gyönyörűségeket alkotni, a precizitásuk, részletességük, ötletességük lenyűgöz. Egy szóval: imádom az alkotásaikat!

3 megjegyzés:

Mesi írta...

Köszönöm szépen Neked is! És bár már megkaptam másoktól, ez semmit nem von le számomra az értékéből, sőt inkább elismerés, ha többen is úgy gondolják, hogy megérdemlem! Én most egy kis pályázattal készültem, nézz fel a blogomra és bátran vegyél részt benne, ha van kedved hozzá - bár hagyományos, de neked ez nem okozhat gondot!

{Hana} írta...

Jujj! Én is KÖSZÖNÖM!!! :D 1etértek Mesivel, nekem is éppolyna értékes és fontos :-)) ÍÍÍGY örülök neki, pláne Tőled! :D

Kata írta...

Gratulálok! Nagyon jó helyen van Nálad! És mindkét választásod kitűnő! :-)