6.16.2008

Kreatív próbatétel.

Egy szuper kis oldalon, szuper emberek között részt vettem egy kihíváson - ha úgy tetszik, kreatív próbatételen. 22 oldal érkezett, és nagy meglepetésemre benne vagyok az 5 oldal között, akiket kiválasztottak, a végső győzelem reményében. Ilyen alkotók mellett nem is reméltem, de komolyan! Minden esetre nagy boldogság:-) Ha gondolod nézz körbe, és még egészen 20.-ig szavazni is lehet;-)
Ezzel az oldallal neveztem:

Kellékek: hátterek - Paislee Press;
template - Carefree - Taylor Made Design;
wordart - scrapbookozz velünk.


Ezt az oldalt pedig csak úgy készítettem:-) :


Kellékek: FeiFei's Stuff - I'm krafty Kit.

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Didó, köszönjük a nevezést! Milyen szép oldalt alkottál! :) Mint mindig. Nagyon szeretem a stílusodat. g.